Online forløb: Tab dig på den SUNDE måde

med en langtidsholdbar livsstilsændring

Er du også træt af have “yo-yo” vægt i stedet for at holde din idealvægt?

Bruger du også alt for meget energi på at dunke dig selv oveni hovedet – fordi du ikke “bare” kommer i gang med din sunde livsstil én gang for alle? 

Så tab dig nu på den sunde måde og få en krop, du kan være stolt af og som giver dig glæde og tilfredshed, når du ser dig selv i spejlet.

 

“Tab dig på den SUNDE måde” er et effektivt livsstilsforløb til dig, der én gang for alle har valgt at prioritere dig selv højest og få et kærligt forhold til dig selv og din krop.

Ikke flere slankekure til dig – og et vægttab, der alligevel ikke holder i længden!

Sammen skaber vi i stedet en sund og langtidsholdbar livsstil, som du kan leve med, så du opnår et naturligt og vedvarende vægttab som bonus!

Online forløbet “Tab dig på den sunde måde” guider dig sikkert igennem din livsstilsændring med udgangspunkt i de 7 vigtigste livsstilstemaer:

tab dig på den sunde måde

1.   MOTIVATION 

2.  KOST / MINDFULD SPISNING 

3.  SUKKERTRANG 

4.  SØVN 

5.  DETOX 

6.  MOTION 

7.  STRESS

 

– ét spændende og lærerigt modul til hvert tema fordelt over 14 forandringsskabende uger.

“Tab dig på den SUNDE måde” er et online forløb specifikt lavet til dig:


✓  
Drømmer du om at leve sundere og at have en krop, du kan være tilfreds med?

✓  Vil du gerne have mere harmoni og balance i dit liv?

✓  Ville du ønske, det kunne være nemmere at leve sundt i hverdagen?

✓  Ønsker du brændende et vægttab, men er SÅ træt af kure, der ikke holder?

✓  Vil du gerne bare ha’ et naturligt forhold til mad – og samtidig tab dig?

✓  Er du træt af at bruge så meget energi på at slå dig selv oveni hovedet?

✓  Vil du have en solid baggrundsviden om, hvordan din krop vil elske at blive behandlet?

✓  Er du indstillet på at arbejde med processen – og IKKE kun fikseret på selve vægttabet?

– så er forløbet “Tab dig på den SUNDE måde” præcis, hvad du har brug for til at opnå et langtidsholdbart vægttab!

Den bedste forudsætning for at din nye livsstil kan holde er, at du kan se dig selv leve på denne måde
– også om 5 år.

tab dig selvkærlighed
Det behøver ikke kun at være hårdt arbejde at ændre livsstil og opnå et vægttab. Der kan sagtens være masser af nydelse undervejs i processen også.

Sundhed skabes indefra – der hvor skønhed også kommer fra.

Sundhed er også kærlighed til dig selv, og det giver dig stor nydelse og tilfredshed, når du virkelig gør noget godt for dig selv og bliver bedre til at stå ved dig selv og dine behov.

Du styrker samtidig din selvfølelse og dit selvværd, fordi du vil opleve mindre selvkritik og mere selvkærlighed efterhånden som du lærer at bruge din mavefornemmelse som GPS og får sat autopiloten på stand-by.

Gør det til din mission at skabe et sundt og kærligt forhold til dig selv og din krop!

Er dette også dig?

✓ Jeg føler mig træt og energiforladt

✓ Jeg bryder mig ikke om at se mig selv i spejlet og undgår det helst

✓ Jeg har besvær med at udføre fysiske aktiviteter og afholder mig fra at deltage i div. arrangementer

✓ Jeg er træt af, at lige præcis den bluse eller kjole, jeg er vild med, ikke findes i min størrelse

✓ Jeg har ikke lyst til at vise mig i badetøj, hverken i svømmehal eller på stranden

Det kan du ændre NU med dette transformerende forløb!

Dine helt klare fordele ved at skabe en sund livsstil:

♥  Når du lever med en stabil sundhed, opnår du en forbedret fysisk og helbredsmæssig
tilstand

♥  Når du er i stand til at træffe aktive og sunde valg OG fastholde dine beslutninger, oplever
du mere stolthed, selvtilfredshed og selvværd

♥  Når reducerer dit indtag af junk food og søde sager og generelt spiser mindre, sparer du
mange penge på disse usunde sager, som du kan bruge til at øge din livskvalitet på andre      områder, fx nyt tøj, frisør, massage osv.

♥  Når du lytter til dig selv og står ved dig selv, oplever du de dybe følelser som glæde,
lethed og frihed

tab dig med en sund livsstil

Den sundeste og mest holdbare måde du kan tab dig på er simpelthen en ændring af din livsstil – trin for trin, UDEN følelsen af at være på kur.

Helle var med på hold 1:

Grunden til jeg valgte forløbet “Tab dig på den sunde måde” er, at jeg i mange år har vejet for meget – 15 kg. Jeg ville gerne ned på 68 kg, da jeg kun er 165 cm høj.

Jeg har prøvet mange forskellige ting, og har også tabt mig – men desværre taget det på igen, når kuren var slut.

Forløbet hos Annakarin lever helt klart op til mine forventninger, og jeg synes du giver rigtig god inspiration til at tænke anderledes.

Det med at intet er forbudt, men at det er sammensætningen og mængden, der er vigtigt, det har hjulpet mig meget. Det er jo mellem ørerne det hele forgår 🙂

Jeg var meget glad for online forløbet, og det at jeg selv at kunne bestemme, hvornår der er tid til at fordybe sig.

Jeg har allerede anbefalet dit forløb til andre, da jeg helt sikkert ved, at jeg nu er på rette vej

– på grund af din gode måde at få tingene præsenteret.

Helt konkret vil du ved at gennemføre de 7 moduler få dette udbytte af forløbet:

♥ Du vil være fortrolig med, hvilke livsstilsfaktorer, der spiller ind i en sund livsstil

♥ Du vil vide, hvordan disse faktorer påvirker din krop både fysisk og mentalt

♥ Du vil opleve, at denne forståelse vil gøre det lettere for dig at ændre din livsstil og at have det godt med denne ændring

♥ Du vil få mere lyst til at passe på din krop

♥ Det vil være nemmere for dig at sige nej tak til alt, hvad der ikke støtter dig og din krop

Og når du følger instruktionerne i de enkelte moduler uge for uge, så kan jeg garantere dig for, at du vil have tabt dig OG fået et mere kærligt forhold til dig selv og din krop!

Men husk – det er selve processen, altså implementeringen af de nye og sunde kost- og livsstilsvaner, der vil være fokus på og IKKE kun vægten!.

For når du først har fået indarbejdet de sunde vaner og skrottet de gamle, vil du helt automatisk tabe dig.

Vægttabsforløbet “Tab dig på den SUNDE måde” er altså ikke endnu en slankekur, men derimod en livsstilsændring, der helt automatisk medfører et sundt og naturligt vægttab – der holder.

Processen før målet!

Oversigt over de 7 moduler du kommer igennem under forløbet:

tab dig med motivation

Modul 1: MOTIVATION

  • Vi starter processen med at finde ind til dine motivationsfaktorer, dvs. hvad du ønsker at opnå med din livsstilsændring, og hvilke følelser, det vil give dig at tab dig.
  • Jeg kommer ind på,  hvilke forhindringer, der kan være i forbindelse med et vægttab, og hvordan du kan vende gamle begrænsende overbevisninger til nye og mere støttende overbevisninger.
  • Du lærer, hvordan du kan optræne din mavefornemmelse og bruge den som GPS i dine madvalg, og hvordan du i øvrigt kan bruge mad som middel til at styrke dit selvværd.
tab dig med sund kost

Modul 2: KOST / MINDFULD SPISNING

  • Du får indsigt i, hvordan de forskellige næringsstoffer (fedt, protein og kulhydrat) har indflydelse på kroppens funktioner, og hvordan dine måltider kan sammensættes for at tilgodese disse.
  • Du får tips til sunde alternativer til mellemmåltiderne
  • Du får forslag og lækre opskrifter til alle dagens måltider
  • Vi snakker om mængder og begrebet ”mindful spisning”, og hvordan du kan indføre det i din hverdag
tab dig med mindre sukkertrang

Modul 3: SUKKERTRANG

  • Sukker er mange ting og IKKE kun det, der er synligt.
    Du får tips til, hvordan du stabiliserer dit blodsukker og reducerer din evt. sukkertrang.
  • Vi snakker om at “spise på sine følelser”, og hvordan sukker ofte bruges som belønning og trøst
  • Du arbejder med dine vaner og gamle tankemønstre, og hvordan du kan begynde at bryde dem,
    så de ikke længere skal styre dit madvalg og dine handlinger
  • Du får en oversigt over fødevarer og kosttilskud, der kan hjælpe med at reducere sukkertrangen
tab dig med god søvn

Modul 4: SØVN

  • Vi kommer ind på hvordan manglende søvn kan påvirke din sult og mulighed for vægttab
  • Du præsenteres for de processer, der aktiveres, når du sover, og hvilke stoffer, der er involveret i søvnen
  • Vi snakker om søvnkvalitet, og hvad du selv kan gøre for at opnå den mest optimale søvn
tab dig med motion

Modul 5: MOTION

  • Du lærer om processerne i forbindelse med dyrkning af motion, og hvilke næringsstoffer der er nødvendige for at styrke kroppen i den forbindelse
  • Du indvies i, hvordan du bedst opnår fedtforbrænding, når du dyrker motion
  • Du får en oversigt over fødevarer og kosttilskud, der støtter fedtforbrændingen
tab dig med detox

Modul 6: DETOX

  • Du hører om de processer, der sker, når kroppen indeholder for mange toxiner og affaldsstoffer, og hvorfor det er svært at tabe sig, når der er for meget ”gift” i kroppen
  • Du får indsigt i, hvordan du selv kan begrænse indtaget af affaldsstoffer i blodet og hvordan du kan støtte leverens afgiftningsproces
  • Du får en liste over hvilke fødevarer, urter og kosttilskud der fremmer udrensningsprocesse
tab dig uden stress

Modul 7: STRESS

  • Du får indsigt i, hvordan stress og overvægt hænger sammen, og hvordan for meget stress kan vanskeliggøre et vægttab
  • Du hører om de processer, der sker i kroppen, når du er stresset
  • Du får indsigt i, hvordan du ved at ændre din livsstil kan opnå mindre stress – både fysisk og mentalt

Gitte er godt i gang med forløbet og har fået sin motivation helt i top:

“Jeg tilmeldte mig forløbet, fordi jeg var træt af jeg ikke kunne tage mig sammen til at ændre min livsstil. Jeg brugte unødig meget energi på at ” dunke” mig selv, og jeg var træt af at have yoyo vægt.

Jeg var fyldt af negative overbevisninger om, at jeg ikke kunne ændre min livsstil.

Mit formål med at deltage i dit forløb var at få en høj motivationsfaktor, at ændre min livsstil og derved opnå tilfredshed med min krop og min vægt.

Tidligere har jeg kun forberedt mig ved at læse lidt bøger om sund kost. Nu ser jeg vigtigheden af at arbejde med at ændre mit mønster og mine negative overbevisninger for at kunne nå mine mål..

Og det har været meget givtigt og lærerigt for mig at arbejde så dybt med min motivation – både tanke- og følelsesmæssigt.

Det at få følelser, ønsker, begrænsninger skrevet ned, og se det sort på hvidt var virkelig en øjenåbner. Det virkede så godt for mig.

Inden jeg gik i gang med forløbet lå min motivations på en 8’er, men efter kurset var den i den grad oppe at ringe på en 10’er.

Efter at have arbejde med min motivation på forløbet er mit fokus er ændret radikalt. Nu kan jeg for alvor lytte til min krop, og spise når jeg er sulten og ikke længere spise på følelserne.

Jeg har opnået et stabilt vægttab, bedre kropsbevidsthed, fokus på motion og en masse inspiration i nye opskrifter.

Og det allerbedste er at jeg har fået et helt nyt tankesæt omkring livsstil, og hvor vigtigt det er, at du selv tager ansvar for din krop, din psyke og din sundhed.

Så hvis du ønsker at tabe dig, vil jeg helt bestemt anbefale dig at deltage i dette forløb. Du forpligtiger dig selv på en anden måde, end hvis du bare arbejde på egen hånd.”

For Grethe var det især godt at få arbejdet med sin motivation

Det, der gjorde det godt var, at jeg fik en øjenåbner.

Jeg blev pludselig opmærksom på, at jeg var i risikogruppen for livsstilssygdomme, og at selvom familien ikke ønsker sund livsstil, så gør jeg.

Og jeg fik øje på mig.

Jeg kom i den grad i kontakt med mine dybe følelser og fandt ud af, at jeg i den grad trøstespiser i stresssituationer og i de situationer, hvor jeg føler mig uden selvværd, når noget mislykkes.

Så jeg kom ned og arbejde meget i de dybe følelser.

Min motivation blev forstærket via øvelser og modul. Der blev pludselig sat ord på de tanker, følelser man går med indeni, men som man aldrig fortæller nogen.

Et eller andet sted er det jo tabu at være overvægtig. For mange af os er det jo ikke fordi, vi ikke ved hvad sund mad er, og hvordan man spiser sundt!

Vi har ting i rygsækken.

Jeg har medicin, som gav mig 20 kg og en stresset hverdag samt spisning på følelser. Og andre sover måske dårligt eller andet. Og hvem kan man tale med som forstår disse ting?

Så fordi der kom ord på lige netop det, der foregår i mig, så steg min motivation, og jeg fik troen på du kunne hjælpe mig igennem, Annakarin.

Men også at arbejdet var mit.

Det er blevet meget klart for mig, at man ikke kan starte sit vægttab uden at arbejde med motivationen. Du er nødt til at have et mål og vide hvilke bump du kan møde på din vej.

Og arbejdet med motivationen hjælpe med at klare den modgang, du skal stå igennem!

Vægttabsforløbet “Tab dig på den SUNDE måde” indeholder:

★ 7 læringsmoduler inkl. opgaveark, der udkommer hver 2. uge

★ Handouts med mange forskellige oversigter over bl.a. indkøbsliste, gavnlige kosttilskud, madplaner osv.

★ Email support under hele forløbet

★ E-bogen “Forandringsprocsser ved livsstilsændring”

★ Masser af opskrifter til alle dagens måltider

★ Meditations- og lydfiler til download

Vælg imellem disse 3 forskellige forløbstyper – med og uden personlig sparring og støtte undervejs:

Sådan vælger du den rigtige pakke for dig:

Gør-det-selv pakken passer til dig, hvis du:

  • Har det godt med at arbejde selvstændigt med tingene og din personlige udvikling
  • Er rimelig selvdisciplineret og er god til at komme tilbage på sporet igen, når du ”falder i”
  • Er god til at overholde aftaler med dig selv og derfor ved, at du kan gennemføre din livsstilsændring – og kurset
  • I forvejen har en stor indsigt i sundhed og bare har brug for at få et ekstra skub og støtte til at holde fast i din sunde livsstil
  • Har gode erfaring med at ændre tankemønstre og vaner og allerede er godt i gang med dette
  • Er god til at holde motivationen og har en stor portion stædighed OG tålmodighed

Bestil GØR-DET-SELV pakken her

Du skal vælge HÅND-I-HÅND pakken, hvis du:

  • Har brug for at blive ”holdt i hånden” hele vejen, så du ikke lader dig stoppe af dine udfordringer undervejs
  • Kender dig selv godt nok til at vide at du nemt kommer til at lave overspringshandlinger når du mister overblikket
  • Har det bedst med personlig kontakt og bedre kan committe dig med en vejleder på sidelinien
  • Vil være helt sikker på at kommer i mål og opleve den store selvtilfredstillelse ved at gennemføre
  • Ved med dig selv, at du har svært ved at holde motivationen efter de første 2-3 uger

Bestil HÅND-I-HÅND pakken her

Du skal vælge ALL-IN-NOW pakken, hvis du:

  • Har besluttet dig for at gå all in på din livsstilsændring og derfor har brug for sparring efter hvert enkelt modul
  • Har dårlige erfaringer med at arbejde alene med din livsstilsændring og vægttab og for alt i verden vil undgå et nyt nederlag
  • Allerhelst ville have haft et 100% personligt forløb hos mig, men synes der er for langt at komme til mig på Fyn
  • Lærer bedst ved at arbejde med tingene hands on og har brug for hjælp til at omsætte teori til praksis
  • Ikke har arbejde så intensivt og målrettet med din livsstil tidligere og derfor har brug for få back-up hele vejen i de individuelle sessioner.

Bestil ALL-IN- NOW pakken her

Er du stadig i tvivl om hvilken pakken, du skal vælge, så book tid til en gratis motivationssamtale med mig

– så finder ud af det i fællesskab.

Lone havde prøvet “alt” og gav forløbet sin sidste chance for at tabe sig

Jeg var meget i tvivl, om det her virkelig var det rette for mig, fordi jeg har prøver næsten alle kure. Samtidig tager jeg medicin, så min tro var ikke den største.

Men en motivationsamtale med Annakarin fik mine øjne op for, hvorfor netop jeg ønskede at tabe mig. Og pludselig stod det klart, at jeg med min overvægt kan risikere livsstilssygdomme. Så jeg overvejede en dags tid, og pludselig vidste jeg, at det her kunne sætte fokus på de ting, der ligger i vejen. Nemlig sukkertrang, stress og at jeg er den eneste i familien, der ønsker at leve sundt.

Og Annakarin lovede mig, at hun var med i processen. Så intet at miste – alt at vinde.

Jeg er blevet positiv overrasket over, hvor nemt det er at få øjnene op for de virkelige grunde for et vægttab. Det, at Annakarin på sine videoer sætter ord på lige det, netop JEG går og tumler med af tanker, gør kurset nemt at følge og giver en motivation, jeg ikke før har kendt.

Min tidligere sætning med at have rygrad som regnorm, ja den holder bare ikke her.

Jeg får via kurset sådan en lyst til at gøre noget ekstra.

Jeg har på kurset lært, at jeg ikke er på kur! Jo, jeg håber at tabe mig. Men jeg oplever, at jeg mentalt har meget at arbejde med som f.eks stress, og jeg har brug for at arbejde med min stress og spisning på følelser, inden vægten kan falde.

Samtidig med det lærer jeg at sammensætte kosten rigtigt, så på trods af mit valg om at leve sundt, og familiens valg om at leve usundt kan vi spise sammen, uden at der skal laves en masse forskellige madretter.

Det fungerer rigtig godt for mig at tage kurset online, fordi jeg kan læse og høre om de enkelte moduler, når jeg har tid og lyst. Samtidig kan jeg høre tingene igen og igen.

Jeg vil gerne anbefale folk, der virkelig er nået dertil i deres liv, hvor de siger: “Jeg har prøvet alt”, til at give Karin en sidste chance.

Personligt syntes jeg, det var flovt at offentlig at skulle fortælle, at jeg var på kur og takke nej til ting, når vi var i byen, fordi jeg levede efter en bestemt kur.

Her er der ikke noget, jeg siger nej til, fordi jeg er på kur!

Jeg siger nej tak, fordi JEG har valgt, at jeg ikke vil have det i min mund.

Så hvis man selv vil bestemme, hvad der kommes i munden, så skal man give Karin og hendes vægttabsforløb en chance.

Gitte fik mindre sukkertrang, positive overbevisninger – og et vægttab på 7 kg!

Inden jeg tilmeldte mig forløbet, var jeg lidt i tvivl om hvorvidt. jeg ville få nok ud af et onlineforløb.
Den endelige beslutning tog jeg efter en motivationssamtale med Annakarin, hvor jeg fik sat flere ting i perspektiv.

Nu hvor jeg har gennemført forløbet, har jeg opnået et bedre overblik over, hvad der skal til for at ændre livsstil uden at få følelsen af at skulle sulte.
Desuden har jeg opnået et vægttab på 7 kg, som jeg er rigtig godt tilpas med.

Den praktiske del af forløbet fungerede rigtig fint for mig med moduler, hvor jeg fik vigtig info, samtidig med jeg skulle forholde mig til selv og mine egne overbevisninger. Det gav mig god læring, og det var dejligt, jeg kunne kigge på opgaverne, når jeg havde tid til det.
Den teoretiske del var på et fint og forståeligt niveau med yderst relevant læring.

Jeg er med forløbet blevet mere bevidst om at mærke efter, om jeg er sulten samtidig med, at jeg nu sørger for at få alle mine måltider incl. mellemmåltiderne, så jeg bevarer et stabilt blodsukker.

En af mine gamle overbevisninger om at man ikke må levne, er kommet til kort! Nu må jeg gerne levne, hvis jeg kan mærke, at jeg er mæt!!!!!

Det har været rigtig rart for mig med inspiration til madopskrifter undervejs i forløbet, så var det let at gå i gang. Og dejligt det er opskrifter på mad, som hele familien kan spise, så der ikke skal laves ekstra mad til dem.

Det bedste jeg har fået med fra forløbet hos Annakarin er det varige vægttab, og det at få vendt mine overbevisninger til det positive.

Jeg vil gerne anbefale dette online forløb til andre,  fordi det er en god måde at komme i gang på, og det at du har materialet tilgængeligt når du har tid til at kigge det igennem, var rigtig godt for mig.

Annakarin har været en super coach, masser af opbakning og søde, støttende ord med på vejen.

Dine fordele ved deltagelse i et online forløb

Hvis du ikke tidligere har deltaget i et online forløb, vil jeg lige her nævne nogle af de store fordele, der er ved at følge et forløb på nettet – så du kan føle dig helt tryg ved at deltage:

♥ Du har mulighed for at se og høre modulerne igen og igen –  i al evighed

♥ Du kan afspille dem lige præcis, når du har tid og ro til dig

♥ Du kan “spole” frem og tilbage for at finde lige præcis de guldkorn, du har brug for

♥ Du får opgaver, du kan løse undervejs, fordi du lærer bedst ved at gøre tingene i praksis og ikke kun lytte

♥ Du får feed back på din proces i den lukkede facebook gruppe “Tab dig på den sunde måde”, som du kan melde dig ind i

Praktiske oplysninger om forløbet

Når du har tilmeldt dig online forløbet, får du en kvittering for købet, og du får du straks adgang til det lukkede medlemsforum, hvor kursusindholdet bliver lagt op.

På medlemssiden finder du allerede et velkomstmodul og et introduktionsmodul.

Det er også her, du finder dine bonusser til forløbet, som du også har adgang til med det samme, når du har tilmeldt dig.

Du begynder straks at modtage en daglig SMS med et selvkærligt boost til din proces.

Hver 10 dag får du en mail med adgang til et nyt modul med nye videoer på medlemssiden, så du har altså 10 dage til at fordybe dig i det nye materiale.

Til hvert modul får du også et arbejdsark med opgaver og øvelser, der relaterer til det enkelte tema, så det ikke bliver ren teori det hele.

Tilfredshedsgaranti

Det er meget vigtigt for mig, at du føler, du virkelig får noget for dine penge, og at du bliver helt tilfreds med forløbet. Mit ønske er jo at hjælpe dig så godt som muligt i din proces.

Derfor vil jeg give dig en 100% tilfredshedsgaranti!

Dvs. at hvis du efter at have gennemgået alle moduler, fulgt alle vejledningerne og udført de tilhørende opgaver, mod forventning ikke er tilfreds med dit udbytte af forløbet, ja, så giver jeg dig alle pengene tilbage med et smil.

Jeg er nemlig kun interesseret i at have tilfredse kunder i min butik 🙂

Du skal blot sende en mail med din begrundelse og vedhæfte dine skriftlige opgaveløsninger til mig senest 30 dage efter kursets ophør.

Der er altså ikke tale om en fortrydelsesret, for når forløbet er købt, har du jo adgang til det med samme.

OBS. Jeg kan naturligvis ikke garantere, at du vil tab dig x antal kg på 14 uger, fordi forløbet jo primært handler om processen – altså at skabe og stabilisere din sunde livsstil, så du af den vej vil opnå et vægttab

Udbyttet af forløbet kan derfor ikke måles i tallene på vægten.

Kom med på holdet og skab en sund og langtidsholdbar livstil med tilfredshed og nydelse – og tab dig på den SUNDE måde!